Projectmanager

Jobinhoud

Omschrijving

  • Leiden van projecten van startdatum en einddatum in overleg met opdrachtgever
  • Communicatie
  • plannen van een project in verschillende fasen
  • Beersen en bewaken van de projectparameters zoals tijdsduur, budget, inzet van middelen en kwaliteit van het eindresultaat.
  • Zorgen voor de samenstelling en bezetting van de projectwerkgroep
  • Verantwoordelijk voor het projectbeheer en administratie
  • Ingrijpen bij kritieke situaties
  • Verantwoordelijk voor behalen van eindresultaat

Taken

  • Projectplanning
  • Spreken voor publien en presentaties geven
  • Uitwerken en opvolgen van projecten
  • Budget beheren
  • Maken van strategische keuzes
  • Afsluiten van contracten met klanten en leveranciers

 Werkomgeving

  • Samenwerken met eigen bedrijfsdiensten of die van de klant
  • Autonoom
  • Polyvalent en je hebt teamgeest
  • Vaak op verplaatsing
  • Projecten zijn van tijdelijke duur, maar kunnen elkaar opvolgen

Opleiding

  • Diploma bachelor of master, aangevuld met cursussen bedrijfskunde, management- en sociale vaardigheden
  • Bekwaamheid door ervaring